- Fonalmennyiségek
- Tanfolyamok
- Gyapjú filc
- Különleges segédeszközök
- Bolti és webáruházi termékek
- Bolti nyitvatartás, vásárlás
- Ajándékutalvány
- Forgalmazott márkák
- Ha megrendeltem egy újdonságot vagy utánrendeltem egy termékből, mikor várható a szállítás?
- Ha személyes átvétellel kértem a webáruházban a rendelésémet, probléma-e, ha nem azonnal veszem át, hanem pár nap múlva, esetleg csak a jövő héten?
- Ha meggondolom magam vagy nem megfelelő az egyik termék, esetleg marad a fonalból, van-e lehetőség cserére?
- Törzsvásárlói kedvezmény
- Hiányos, sérült csomag
- Forgalmazott fonalak
Ha még nem vagy a vásárlónk
Fonalmennyiségek
Mennyi fonalra van szükség egy adott ruhadarab vagy kiegészítő elkészítéséhez?
Nehéz pontosan megbecsülni egy-egy kötött, horgolt darabhoz szükséges fonalmennyiséget, mert a minta, a fazon és a méret is befolyásolja a szükségletet, a fonal vastagságáról, választott tűméretről nem is beszélve. A horgolás általában 25-30%-kal több fonalat vesz fel, mint a kötés.
Általánosságban elmondható, hogy egy gyermek sapkához 50 gramm, egy felnőtt sapkához 50-100 gramm fonal kell, egy normál méretű sálhoz 150-200 gramm, egy nagyobb, szélesebb, hosszabb sálhoz 200-300 gramm, egy pulóverhez 400-1000 gramm.
A fonalaink termékleírásában megtalálod, hogy az adott fonalból egy baba, egy gyerek és egy női 40-42-es méretű felsőhöz kb. mekkora mennyiségre lesz szükséged (hamarosan).
Ha van egy mintád, amihez fonalat keresel fonalösszehasonlító táblázatunkban tudsz tűméret alapján vagy a fonal hossza/súlya alapján keresni hasonló vastagságú fonalat.
Tanfolyamok
Milyen tanfolyamaink vannak?
Jelenleg nem tanfolyami rendszerben tanulhatsz nálunk kötni és horgolni, hanem klubokat tartunk, ahova bármilyen tudásszinttel, kérdéssel lehet jönni, tehát akár kezdőként is. A klubokra előre be kell jelentkezni.
Vannak haladó vagy adott témára épülő tanfolyamok is?
A klubokra bármilyen tudásszinten, bármilyen kérdéssel lehet jönni, ha valami haladó technikát szeretnél tanulni, azt is szívesen megmutatjuk.
A honlapon szereplő időpontokon kívül máskor is vannak klubok?
Klubokat csak a meghirdetett időpontokban tartunk.
A tanfolyamdíj tartalmazza a szükséges fonal és a tű árát? Lehet saját tűt, fonalat hozni?
A díj csak a klubokon való részvétel díját tartalmazza. Ha nincsen még tűd és fonalad, szívesen ajánlunk neked akár a kezdéshez, akár a haladó projektekhez való tűt és fonalat. És természetesen elhozhatod azt is, amivel már dolgozol.
Gyapjú filc
Kapható-e méteráruban is a 100% gyapjú filc?
A nálunk kapható filc 20 cm széles ívbeb kapható, méteráruként nem. Különlegessége, hogy közel 80 színben kapható és tiszta gyapjú tartalmú.
Van-e vastagabb filc is?
A filcünk kb 1-1,2 mm vastagságú, ennél vastagabb filcet jelenleg nem tartunk.
Különleges segédeszközök
Kaphatók-e az 1001fonalnál különleges segédeszközök, kötő- és horgolótűk
Tuniszi horgolótű: tuniszi horgoláshoz való tűből azt a fajtát tartjuk, amelynek a végén be lehet fűzni egy segédszálat, amire a szemek felfuthatnak.
Nagy méretű kötő- és horgolótű
- Körkötőtű: Addi normál körkötőtű 15 mm-ig
- Horgolótű: Knit Pro by Lana Grossa fa nyelű horgolótű 12 mm-ig
Nagyon vastag fonal
Karon kötéshez, dupla szállal vagy magában használt nagyon vastag fonalainkat itt tudod megnézni.
Makramé fonal
Többféle makarméfonalunk is van, és mindenféle fa kiegészítők, szoktuk még ajánlani a Scheepjes Cahlistát is erre a célra.
Karkötőhöz fonal
Karkötőhöz kis gombolyagos közepes vastagságú Scheepjes Catona és extra vékony Scheepjes Maxi Bonbon fonalat szoktunk ajánlani.
Selyemszalag, gomb, cipzár
Selyemszalagot és cipzárt nem tartunk. Van néhány fajta mintás és sima fa gombunk.
Gyöngyhorgoló cérna
Gyöngyhorgoló cérnát nem tartunk.
Bolti és webáruházi termékek
Mit mutat a “készlet” a webáruházban, ugyanazok a termékek kaphatók-e a boltban is, mint a webáruházban?
A webáruház és a bolt készlete megegyezik. Minden, ami a webáruházban kapható, és a készletjelzés mellett látod a darabszámot, az a budapesti boltunkban is megtalálható. Ahol azt írjuk, hogy “nincs raktáron, rendelhető”, az a termék jelenleg elfogyott, de várhatóan hamarosan újra érkezik.
Félre lehet-e tetetni termékeket?
Ha szeretnél félretetetni valamit, mert még nem vagy biztos benne, hogy szükséged lesz az adott termékre vagy bizonytalan vagy a mennyiséget illetően, akkor ezt úgy tudod megtenni, hogy a webáruházon keresztül küldesz nekünk egy megrendelést és a szállításnál a személyes átvétel opciót választod. Ebben az esetben 10 nap van rá, hogy lemondd vagy átvedd a megrendelésedet.
Kérjük, ha mégsem kérnéd a megrendelt termékeket, jelezd felénk mihamarabb.
Bolti nyitvatartás, vásárlás
Mikor van nyitva a bolt?
A bolt hétköznapokon 10-18 óráig és szombatonként 10-13 óráig van nyitva. Nemzeti ünnepeken zárva vagyunk. A nyári szünetben és a karácsonyi időszakban a nyitvatartás eltérhet a megszokottól, amit a Kapcsolat oldalon jelzünk.
Van-e lehetőség kártyás fizetésre?
Igen, boltunkban lehet bankkártyával fizetni. Minden kártyafajtát elfogadunk, kivéve az American Express kártyákat.
Hogyan lehet megközelíteni a boltot tömegközlekedéssel?
Boltunk a 13. kerületben, a Jászai Mari tér közelében van, a Szent István körúttól 2 sarokra. A 4-es és a 6-os villamos, a 2-es villamos, valamint a 75-ös és 76-os troli áll meg a közelben. A Nyugati téri metrómegálló egy villamosmegállóra van.
Címünk: 1136 Budapest, Hollán Ernő u. 22.
Térképet a Kapcsolat oldalon találsz
Hogyan lehet parkolni az üzlet környékén?
A parkolás hétköznapokon 22:00-ig fizetős a környékünkön, hétvégén ingyenes. Mivel a belváros közepén vagyunk, előfordulhat, hogy kell egy kicsit “keringeni”, míg helyet találsz.
Ajándékutálvány
Ajándékutalványt lehet-e kapni?
Igen, lehetőség van ajándékutalványt vásárolni személyesen a boltban és a webáruházban is. 1000 és 5000 forintos címletekben érhető el, valamint tetszőleges összeget is tudunk rá írni.
Hogyan tudok webes vásárlás esetén ajándékutalvánnyal fizetni?
Az ajándékutalvány egy készpénz helyettesítő eszköz, ezért webes vásárlás esetén csak akkor tudjuk elfogadni, ha a vásárlást megelőzően postai vagy egyéb úton eljuttatod hozzánk. A fennmaradó összeget utánvéttel vagy banki átutalással tudod kifizetni, bankkártyával nem.
Ha ilyen rendelést adsz le, a rendelés megjegyzésébe írd be, hogy az végösszegből mennyit fogsz utalvánnyal fizetni, és mi e szerint módosítjuk a rendelés fizetendő végösszegét.
Forgalmazott márkák
Mi tudtok ajánlani, ha olyan márkát keresek, amit nem találtok a webáruházban?
Kínálatunkban igyekszünk olyan fonalakat tartani, ami más hazai boltokban nem kapható. Ezért előfordulhat, hogy egyébként itthon ismert márkákat nem tartunk. Az esetek nagy részében viszont tudunk ajánlani alternatívát, ha ismerjük a fonal vastagságát, összetételét vagy tudjuk, hogy milyen projekthez keresel alapanyagot. Mindig szívesen fogadjuk az ötleteket, hogy milyen fonalakkal bővítsük választékunkat. Több nagy európai beszállítóval is kapcsolatban állunk, így előfordulhat, hogy olyan fonalat is be tudunk szerezni részedre, amelyet a boltban normál esetben nem tartunk, így bátran keress meg minket ilyen kéréssel az info@1001fonal.hu email címen.
Forgalmaztok-e magyar fonalakat?
Magyar gyártású fonalakat nem forgalmazunk. Sokszor megtalálható a boltban (a webáruházban nem) a Bilum Fonal magyar tervezője által kézzel festett fonalak.
Mit tegyek, ha egy bizonyos alapanyagot keresek?
Ha kifejezetten egy bizonyos alapanyag szerint keresel fonalat, akkor a Fonalak menüpont alatt az Alapanyagok menüpontra kell kattintani. Ott a fő alapanyagot látod, elképzelhető, hogy kevert fonalról van szó. A termékleírásokban mindig jelezzük a fonal pontos összetételét.
Ha már a vásárlónk vagy
Ha megrendeltem egy újdonságot vagy utánrendeltem egy termékből, mikor várható a szállítás?
Fonalak esetében a leghosszabb várakozási idő 2-3 hét. Ha ennél bizonytalanabb az utánpótlás érkezése, természetesen jelezzük Neked. A Malabrigo fonalak és a PÓLÓ fonal esetében ennél nagyobb várakozási idő is előfordulhat. A segédeszközöknél kb. 2-4 hét a szállítások között eltelt idő. Ettől eltérő idők természetesen előfordulhatnak.
Ha személyes átvétellel kértem a webáruházban a rendelésémet, probléma-e, ha nem azonnal veszem át, hanem pár nap múlva, esetleg csak a jövő héten?
A személyes átvételre kért rendelések esetében a csomag elkészültéről értesítő e-mailt küldünk. Kérjük mielőtt bejössz a csomagért a boltba, ellenőrizd, hogy megkaptad-e az értesítést.
Személyes rendelés esetén 10 napig tartjuk a megrendelt árut, ha ez idő alatt nem veszed át, akkor először megkeresünk, hogy szükséged van-e még rá. Ha nem sikerül kapcsolatba lépnünk, és letelt a 10 nap, a megrendelést töröljük.
Az akciós termékek átvételére 5 nap áll rendelkezésedre.
Ha meggondolom magam vagy nem megfelelő az egyik termék, esetleg marad a fonalból, van-e lehetőség cserére?
Webáruházban leadott rendelés esetén amennyiben a vásárolt termékkel nem vagy 100% elégedett, az átvételtől számított 14 napon belül kicseréljük, illetve visszavásároljuk. Ennek feltétele, hogy a termék eredeti csomagolásában, bontatlanul kerüljön vissza hozzánk. A visszaküldés csomagolási- és postaköltsége a vevőt terheli, kivéve ha a cserére a mi hibánkból van szükség (pl. véletlenül más terméket küldtünk). Csere, visszaküldés esetén minden esetben előzetes egyeztetés szükséges.
A termék jellegéből adódóan és szerzői jogok miatt kötésmintákat, mintakönyveket nem áll módunkban cserélni, visszavenni.
A boltban, személyesen vásárolt termékeket visszavenni nem tudjuk, de 30 napon belül, eredeti, bontatlan állapotban becseréljük más termékre. Ez alól kivételt képeznek a kifutó akciós termékek és a könyvek, minták.
A törzsvásárlói kedvezmény hogyan működik? Összevonható-e más kedvezményekkel, akciókkal?
Lehetőség van törzsvásárlói kártya kiváltására, ami állandó 5%-os kedvezményt biztosít a boltban és a webáruházban történő vásárlások esetén is, a teljes árú termékekre. Gyűjtsd az 1001fonalnál történt vásárlásaid után kapott blokkokat vagy számlákat, és amint összegyűlt 40 000 Ft-nyi, kérésedre kiállítunk Neked egy törzsvásárlói kártyát. Ha regisztrált vásárló vagy a webáruházban, akkor ott a kártyaigénylést követően automatikusan beállítjuk neked a kezdvezményt, a következő vásárlásaidkor már a kedvezményes árat fogod látni. A kedvezmény más akcióval, kedvezménnyel nem vonható össze.
A kártya kiváltásához kérjük töltsd ki az igénylőlapot az 1001fonal weboldalán, vagy személyesen a boltban.
Megkaptam a webáruházban rendelt csomagomat, de hiányos vagy sérült a csomag, mit tegyek?
A webáruházban munkanapokon 12 óra előtt leadott megrendelésedet még aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak (amennyiben készleten lévő termékeket rendeltél). A csomag tehát a megrendelést követően 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád. Ha tőlünk megkaptad e-mailen az értesítést, hogy a csomagodat a futárszolgálatnak átadtuk, de a csomag 2 munkanap elteltével sem érkezett meg, akkor a futárszolgálattal kell felvenned a kapcsolatot, mert onnantól fogva, hogy mi átadtuk a futárnak, ők tudnak a csomagról információval szolgálni.
Reklamáció, kérdés esetén a GLS-től kapott csomagszámra kell hivatkozni. A csomagodat nyomon tudod követni a GLS oldalán is: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Ha kérésed van, hívd a GLS ügyfélszolgálatát: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: +36 1 802 0265
Mobil: +36 20 890-0660
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el.
Telefon: +36 1 802 0265
Mobil: +36 20 890-0660
Ha sérülten érkezik a csomag és feltételezed, hogy el is veszett belőle valami, esetleg megsérültek a termékek, akkor két dolgot tehetsz: 1. Nem veszed át a csomagot. 2. A futár jelenlétében kinyitod, és ellenőrzöd, hogy minden rendben van-e vele.
Sajnos ritkán, de előfordulhat, hogy a csomag szállítás közben sérül. Amennyiben hiányosan érkezik hozzád a csomag, kérjük haladéktalanul értesíts bennünket. A futárszolgálat jegyzőkönyvet fog felvenni a hiányról, hogy kártérítési igénnyel élhessünk.
Mi a teendő, ha a sértetlen csomagból hiányzik termék vagy nem azt a terméket kaptad, amit megrendeltél?
Minden kimenő csomagot többen ellenőrzünk, mégis minden erőfeszítésünk ellenére is előfordulhat, hogy hiba csúszik a rendelésbe. Ha a csomagodból valami hiányzik vagy nem azt a terméket küldtük, amit megrendeltél, akkor kérjük írj egy e-mailt az info@1001fonal.hu címre, amiben hivatkozol a rendelésszámra, és írd le, hogy pontosan melyik termékkel van probléma (márka, szín, méret stb.), hogy segíthessünk.
Ha olyan fonalra volna szükségem, ami régen volt nálatok, de most nem találom a webáruhában, van-e lehetőség még rendelni belőle?
A gyártók nagy részével kapcsolatban vagyunk, ezért tudunk rendelni nálunk már kifutott fonalakat is, de egy-egy gombolyagot nem, csak “zacskós” mennyiséget, ami egyes fonalaknál fél kilót jelent, más fonalaknál 1 kilót. Kérjük érdeklődj az info@1001fonal.hu email címen.
Mi a teendő akkor, ha egy adott márkából, amit ti is forgalmaztok olyan fonalat szeretnék, amit nem tartotok? Vagy egy olyan színt a forgalmazott fonalból, ami nincs nálatok?
Ebben az esetben is igaz, hogy tudunk “zacskós” mennyiséget, 500-1000 grammot rendelni a gyártóktól. Ha nagy igény van egy-egy új színre, vagy esetleg új fonalra, esetenként a kínálatunkba is felvesszük.